ההצלחה הענקית של משחקי הווידאו ביפן

משחקי הווידאו מזוהים מאוד עם יפן למרות שהם לא הומצאו ביפן הם נחלו הצלחה מסחררת בקרב היפנים.
היפנים אימצו בתשוקה רבה את משחקי הווידאו ואף המציאו את כמה ממשחקי הווידאו המוכרים ביותר בעולם כמו הפאקמן האהוב והמוכר לכולם.
היפנים נחשפו לעולם משחקי הווידאו בשנת 1978 עם המשחק "פולשי החלל" ומאז משחקי הווידאו הפכו ביפן לחלק חשוב ומשמעותי.
משחקי ווידאו6
בשנות ה-80 יפן שינתה את תמונת המצב של משחקי הווידאו בעולם כאשר נינטנדו היפנית החלה להוציא משחקים מצליחים ואת קונסולת המשחקים הביתיים המיועדים עבור המשפחה – Famicom.
ההצלחה היפנית המשיכה עם חברת סוני שהוציאה את הפלייסטיישן שהפך להצלחה ענקית.
בשיא תקופת תור הזהב של משחקי הווידאו היפנים שלטו על כ-50% מהשוק העולמי בתחום זה עד שנת 2002.


כיום משחקי הווידאו כבר לא ממוקמים בתוך מכונות גדולות במקומות המיועדים להם בלבד אלא כמשחק בתוך הטלפון הנייד האישי של כל אחד ואחד.
תעשיית משחקי הווידאו היפנית השתנתה במהלך השנים האחרונות ממשחקי הבית למשחקים ניידים והתאימה עצמה לקהל היעד ופתחה משחקי וידאו המתואמים למסכים של הטלפונים הניידים.

דמויות יפניות מתוך משחקי וידאו הפכו להיות סמל תרבותי עבור היפנים כמו סופר מריו.
בשנת 2016 בטקס נעילת האולימפיאדה בברזיל הופיע שינזו אבה ראש ממשלת יפן לבוש כסופר מריו, כוכב משחקי הווידאו הפופולריים של חברת נינטנדו היפנית.
משחקי ווידאו7

  • התמונות בבלוג מרחבי הרשת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s