5 פארקים היסטוריים יפניים שיחזירו אתכם אחורה בזמן

ליפן יש היסטוריה ארוכה ועשירה של דמויות צבעוניות כמו סמוראים, נינג'ה ואילי מלחמה רבי עוצמה. חובבי העבר יכולים למצוא הרבה לאהוב ביפן, ממנגה ואנימה ועד מוזיאונים מצוידים היטב. אבל כדי להרגיש באמת את המגוון ההיסטורי של המדינה, איזו דרך טובה יותר מאשר לחוות את זה בעצמכם בפארק היסטורי?

ברחבי המדינה פזורים מספר פארקים שחובה לבקר בהם אשר מובילים אתכם ישירות אל עברה הרחוק של יפן. חלקם הם כמו מוזיאונים באוויר הפתוח, מבנים שתוכלו לשוטט בהם, בעוד שאחרים משלבים את ההתרגשות של פארק שעשועים עם דיוק היסטורי. לא משנה מה בחירתכם, אתם תהנו ותלמדו משהו.

הנה הבחירות שלנו עבור חמשת הפארקים ההיסטוריים הטובים ביותר ביפן.

איזה אזוצ'י-מומויאמה בונקאמורה (מיי)

תקופת אזוצ'י-מומויאמה נמשכה בין 1568 ל-1600 והקיפה את השנים האחרונות של תקופת סנגוקו, תקופת המדינות הלוחמות. חיו מחדש את התקופה הסוערת הזו של מצביאים, סמוראים ונינג'ות ב-Ise Azuchi-Momoyama Bunkamura, פארק שעשועים באיזה שבמחוז מי.

מעוצב כמו עיירה תקופתית, הפארק כולל צוות בתלבושות המתאימות לעידן ומופעי נינג'ה ואויראן (קורטיזנה). יש גם פעילויות (עם דמי כניסה נפרדים), כמו מבוך הנינג'ה ותיאטרון Nyamage. הדבר שבאמת תרצו לראות הוא השחזור של טירת אזוצ'י של אודה נובונאגה.

תקופת אזוצ'י-מומויאמה היא תקופה מרגשת במיוחד בהיסטוריה היפנית, אז כדאי מאוד לבקר בפארק. גם ילדים יאהבו את זה.

אדו הפלאות ניקו אדומורה (טוצ'יגי)

עידן אדו החל כאשר טוקוגאווה אייאסו איחד את כל יפן, וסיים את מלחמת האזרחים הארוכה. 268 שנות השלום שנוצרו היו ידועות בשם תקופת אדו, על שם העיר שבה הקים טוקוגאווה את ממשלתו הצבאית (שנקראת כיום טוקיו). עידן זה נוצר מחדש ב-Edo Wonderland Nikko Edomura ב-Nikko במחוז טוצ'יג'י.

נבנה כדי להיראות כמו כפר מהתקופה, אדו הפלאות ניקו אדמורה מאוכלסת בצוות לבושים כמו תושבי העיר. האורחים יכולים להתלבש, גם עם תחפושות קימונו הזמינות להשכרה. הפארק משמש לפעמים כמקום לתוכניות טלוויזיה תקופתיות, כך שיש דיוק היסטורי בחזיתות החנויות שלו שהיסטוריונים יעריכו. לאלה שם רק בשביל הכיף יהיה גם הרבה מה ליהנות, כולל מקדש רדוף רוחות, בית של אשליה ומבוך בנושא נינג'ה. יש גם שני מוזיאוני שעווה ושפע של הופעות חיות.

אם אתם הולכים לניקו כדי לראות את מקדש טושוגו, פארק אדו הפלאות ניקו אדמורה יכול להיות טיול מהנה במיוחד.

פארק טואי קיוטו סטודיו (קיוטו)

אם שני הפארקים הקודמים נשמעים קצת יותר מדי, נסו את Toei Kyoto Studio Park. ידוע גם בשם Toei Uzumasa Eigamura, פארק זה משלב סט סרטים ופארק שעשועים צנוע. בילוי נוסף של עיירה פיאודלית, זה בולט בכך שהוא גם סט עבודה להפקות קולנוע וטלוויזיה. אם במקרה הם מצלמים ביום שאתם שם, אתם מוזמנים לצפות בתוכנית.

יחד עם צוות התלבושות התקופתי הרגיל ותיאורים של חיי היומיום בעיר, סטודיו פארק כולל את סוגי המקומות המופיעים בדרמות וסרטים היסטוריים, כמו בילוי על גשר ניהונבאשי, תיבת משטרה מתקופת מייג'י, בית משפט מסורתי ו חלק של Yoshiwara, רובע החלונות האדומים של תקופת הסמוראים. שימו לב שחלק מהאטרקציות דורשות כניסה נפרדת.

אם אתם בדרך לקיוטו וחובבי סרטים או תוכניות טלוויזיה מהתקופה היפנית, Toei Kyoto Studio Park צריך להיות ברשימת הביקורים שלכם.

מוזיאון אדו-טוקיו לאדריכלות באוויר הפתוח (טוקיו)

רבים מהפארקים ברשימה זו מרוחקים למדי מטוקיו. עם זאת, נניח שאתם מטיילים או מתגוררים בעיקר בבירה ורוצים לחוות מעבר בזמן בהיסטוריה היפנית. במקרה כזה, כפי שאומרים המקומיים, המוזיאון הפתוח לאדריכלות אדו-טוקיו הוא אתר חובה.

ממוקם בפארק קוגני בצד המערבי של טוקיו, Edo-Tokyo Open-Air Architectural Museum הוא, כפי שהייתם מצפים מהשם, יותר חווית מוזיאון מאשר פארק שעשועים. הוא כולל מבנים היסטוריים רבים שהועברו לכאן בקפידה מרחבי טוקיו ושוחזרו לתפארתם.

בניגוד למה שאפשר לצפות עם שם כמו אדו-טוקיו, שמרמז על עידן הסמוראים, רוב המבנים כאן הם מתקופת מייג'י (1868-1912). כשהבניינים צפופים זה לזה באזורי מגורים ומסחר, זה כמו לטייל בשכונה אמיתית – רק אחת שתוקנה היטב בעבר.

מייג'י מורה (איצ'י)

Meiji Mura, הממוקמת בגבעות אינויאמה במחוז איצ'י, מציעה חוויה דומה למוזיאון האדריכלי באוויר הפתוח של אדו-טוקיו אך בקנה מידה גדול יותר, עם מבנים גדולים כמו קתדרלות ובתי אחוזה יושבים לצד בתים יומיומיים.

משקף את השם, רוב הבניינים הם מתקופת מייג'י, כאשר יפן עברה מודרניזציה, תוך השאלת מספר רעיונות מערביים. זה בא לידי ביטוי בארכיטקטורה, כשהמרכז של הפארק הוא הלובי והכניסה למלון האימפריאל של פרנק לויד רייט. כן, המלון עצמו.

מלבד בניינים, הפארק עצמו עושה יום בילוי מקסים, עם נופים מדהימים של אגם אירוקה השליו. הקפידו לתפוס טרמפ על קטר הקיטור, המתפתל בפארק.

באילו פארקים היסטוריים ביקרתם? ספרו לנו בתגובות.

*התמונות בבלוג מרחבי הרשת

כתיבת תגובה